1. август 2013.

Наставак у истом смеру

Шта радити са сапуном који не испадне у складу са планом и очекивањима? Након првобитног таласа разочарења чињеницом да је труд уложен у осмишљавање дизајна сапуна, његову израду и утршак драгоцених састојака остаје нам могућност или да га склонимо са очију како нас даље не би нервирао или да га на неки други начин искористимо. Ова друга опција важи за случај  да ваши рођаци и пријатељи већ имају довољне залихе сапуна које сте им већ претходно поклонили.

Сапун који је требало да има нежно плаву боју од индиго праха и лелујаве светло браон какао шаре испао је потпуно супротно у односу на планирани дизајн! Ставила сам превише ових природних колораната. Што се бојења тиче увек је изгледа боље применити „мање је више“ концепт. Али то није увек лако, нарочито кад је реч о природним колорантима, јер тешко је у последњем тренутку изборити се са стрепњом да их нисмо довољно ставили у сапунску масу. Додатно је ствар закомпликовало и мирисно уље, које је масу згуснуло брзином светлости, тако да сам од лепих и вијугавих шара могла само да се опростим...

Међутим, након неколико дана, решила сам да исецкам овај сапун и убацим га, декорације ради у малим количинама, као додатак новом. Користила сам и ручну справу за кружно дубљење средине јабука (макар је ја користим за то) и добила лепе, уједначене сапунске ваљке: идеалне да се уметну у нови сапун!

Погледајте како је испао тек након изливања у модлу:

Сапун у модли

Сапун је на бази маслиновог, палминог, сунцокретовог, кокосовог и рицинусовог уља а као вишак масноће је додат какао бутер.





 Сапунску масу сам мало обојила какаом, техником мешања у посуди (In the Pot Swirl – IPS).




Сапун је прелепог и нежног "Happy Baby" мириса.



Драго ми је што ме је ипак једна неуспела тура инспирисала да направим сапун са којим сам на крају баш задовољна.


Желим вам успешну радну недељу и срећно сапуњање!

12 коментара:

  1. Fantastično je ispalo! Baš mi se sviđa! Meni se to isto desilo pre neki dan, samo što sam ja jedva iščupala mikser iz smese koliko se brzo stegao, tako da sam samo mogla da ga pretopim. Super ste se snašli! Puno pozdrava!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Marija! Nakon prvobitnog razocarenja drago mi je da mi se vratila volja da makar malu kolicinu od te neuspele ture probam da iskoristim. Nije bilo lako ali se napor na kraju ipak isplatio :)

      Избриши
  2. Ne znam da li mi se više svidja oblik,ili dizajn!? Ili,oba zajedno čine ovaj sapun očaravajućim? Kako bilo, uspela si da od recikliranog sapuna napraviš potpuno sjajan novi! Odličan swirl i super loptice!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Maja! Sad kad sam otkrila ovu spravicu za dubljenje izgleda da cu je koristiti i za buduce projekte!

      Избриши
  3. Wow, Gordana, the top is so beautiful! Love everything about this soap!
    And the pictures are really nice! Great work, Gordana!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Nat! I am also satisfied with the outcome. It was big disaster on the beginning with over-coloring and soap seizing... Now, I am really glad with the final outcome!

      Избриши
  4. Wow, that is a gorgeous soap, Gordana! It is disappointing when a batch doesn't go as planned, but you re-purposed it beautifully! I love the swirls, soap balls, and soap curls. Bravo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Jenny! It seems that soap embeds are grate way to reuse nonconforming soap!

      Избриши
  5. It turned out so gorgeous Gordana, I am loving that top...so pretty! Thanks for the tip about the tool, I'll have to look for one of those and try it!

    ОдговориИзбриши
  6. Thank you Cee! I am glad that I find the way how to handle soap recycling :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlično izgleda Goco, baš neobično i interesnatno. Da si planirala ovako sigurno ne bi ispao!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ksenija, potpuno si u pravu. Kad malo bolje razmislim retko kad I ispadne bas kao sto isplaniram :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...