23. август 2014.

Чиме сам се бавила у последње време...

Увек се трудим да кроз овај блог прикажем неке новитете, као на пример нови састојак који сам испробала или презентујем неку нову технику шарања сапуна. Међутим, овај пост ће бити мало другачији. Приказаћу сапуне које сам правила у последње време како бих допунила залихе.

На првом месту "Detox"! Од прве туре коју сам направила новембра прошле године овај сапун је један за који постоји највише интересовања. Са етарским уљем лаванде, блатом мртвог мора и активним угљем, овај сапун погодује свим типовима коже а може се користити како за лице тако и за цело тело. Све време се придржавам устаљене рецептуре и технике шарања. Међутим, а то је и мени најлепши део код прављења сапуна, свака нова тура има своје специфичне шаре. Овако изгледа једна недавно направљена:



"Невен" је такође сапун за који се трудим да га увек имам при руци. Његова израда је мало компликованија јер прво у маслиновом уљу, од кога га правим, мацерирам осушене цветове невена. Временом сам се извештила да овај уљани мацерат процедим тако да не зауљим комплетан простор у коме радим (заправо то је онај "компликовани" део код израде овог сапуна). Иначе садржи козје млеко а као вишак масноће ши бутер. Без мириса је и веома се добро показао код суве и осетљиве коже.



Сапун шампон "Cool Mint" је такође један од оних за које увек постоји интересовање. Осим специфичне рецептуре, има неуобичајено висок садржај рицинусовог уља, а у односу на стандардне сапуне додат је пантенол и етарско уље менте. Добро се показао за прање косе али се може користити и за туширање.




"Black Beauty". Са пуно активног угља, ши бутера као вишка масноће, и етарских уља чајног дрвета и лаванде, овај сапун се добро показао за негу масне коже. Поприлично сам упорна да савладам "drop swirl" технику шарања али изгледа да ћу морати и даље да наставим са вежбањем:




"Боров катран". Веровала сам да ћу се задржати на експерименталној и још једној тури овог сапуна. Међутим није баш тако испало :) Овај сапун не престаје да ме одушевљава својим сјајним врховима. Ево како је испала недавно направљена тура.




"Млеко и мед", сапун идеалан за туширање. Након неколико тура овог сапуна, направљеног хладним поступком, ја се враћам на стандард који ми се наметнуо када је овај сапун у питању. После дужег времена поново сам се бацила на топли поступак и направила овај сапун. Нисам се покајала :)




И на крају један пилинг сапун. Никад ми до сада сапун са кафом није био прва асоцијација кад помислим на пилинг. Међутим, за овај сапун постоји константно интересовање, тако да је недавно из модле извађена и ова нова тура:



Надам се да вас нисам превише оптеретила свим овим информацијама. Мада су ми ови сапуни у неку руку постали стандардни ове последње туре су ме инспирисале да мало провежбам фотографисање.

Желим вам леп и релаксирајући викенд и срећно сапуњање!

14 коментара:

  1. Tesko je odabrati zaista, alli zbog moje 'swirling' skolonosti, biram prvi! Tako je delikatan i prefinjen! A naravno, tu je i 'kafica', ciji sam pasionirani ljubitelj, a opt, moram da pohvalim i 'pine tar' sapun, tako je gladak i sjajan, kao od mermera. Ne smem da izostavim ni Black Beauty, iako mozda nije ono sto si ocekivala, ipak su tako originalne ove ogromne 'kapi'!
    Bas si vredna, samo napred!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Maja! Kad dođe kompliment od nekog ko je majstor da prošara sapune onda to stvarno puno znači! Dug je put preda mnom što se šaranja tiče. Srećom sapuni se troše pa će, nadam se, uskoro biti prilike za nova šaranja :)

      Избриши
  2. You've been busy, Gordana! All of these soaps are so gorgeous. I love the swirls in Detox, Black Beauty, and Milk and Honey, and the embeds in the Coffee soap are a nice touch. The shampoo bars sound lovely, and the calendula is so pretty. I'm curious about pine tar soap - I've never made or used any myself, but I've heard good things about it. Great job on the soaps and the beautiful photos!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much Jenny! After a while I realized that all soaps I presented here are those which I always need to restock. The pine tar is an exception, since I made only couple of batches, but it is really interesting one. It is gentle and so good for my dry skin. Although the smell is so strong this soap is definitely worth trying.

      Избриши
  3. They all sound so good! :) I think you have a nice variety- there's something for everyone. How many kinds have you decided to put in your permanent line? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much Silvia! I always try to have soaps for dry/ sensitive skin (unscented, goat milk, calendula soap), oily skin (e.g. Black Beauty), for showering (e.g. "Milk & Honey), for piling ("Coffee"). Whenever I want to try something new I always ask myself into which category that soap should be classified. This approach somehow help me to combine ingredients.

      Избриши
  4. Sve mmi se sviđa, ali borov katran...wow! Pravi Black Pearl. Volela bih da pročitam više o ovom sapunu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno hvala Ksenija! Black Pearl - bas originalno, ne bih se nikad setila da ga tako nazovem a bas mu pristaje. I dalje se nekako privikavam na ovaj sapun. Ova tura je HP a vrhovi su tako glatki I sjajni. Bas neobicno! Verovatno mu u neko dogledno vreme posvetim I ceo post.

      Избриши
    2. Evo predloga: šta misliš da uparimo postove o 'pine tar' sapunu i postavimo kao jedan zajednički post na oba bloga? Moj je star 15- dana i ne žurim sa postom, a ako si za, onda možemo poraditi na ovoj ideji!

      Избриши
    3. Moze, super ideja! Bas se radujem!

      Избриши
  5. Wow, you made quite a lot of soaps, Gordana! The pine tar soaps looks good, I will have to make one of it soon too! Calendula soap is beautiful too, with calendula petals on it! Great job, Gordana!

    ОдговориИзбриши
  6. Has hecho un excelente trabajo, todos preciosos

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...