5. јануар 2015.

У Нову годину са новим сапуном "Sweet Dream"

Ево и првог поста у овој години! Да ли је потребно да специјално наглашавам како је прeтходна година протекла муњевитом брзином? Што се израде сапуна тиче било је пуно изазова и нових пројеката, таман толико да стално буде интересантно и да се одржи она енергија која ме покреће. Осим многих нових састојака које сам испробала у 2014. могу слободно да кажем да је израда транспарентхих глицеринских сапуна била моје највеће постигнуће. Како изгледају можете погледати у овом посту. Ово је само почетак пошто ће ми сигурно требати доста времена да реализујем све дизајне које сам осмислила користећи ову технику израде сапуна. Има ту још доста планова тако да можете очекивати још доат нових сапуна ове године.
 
Сарадања са другим сапунџијама ме увек весели, и мени је драго што сам у контакту са онима које искрено ценим, а неке од њих сам имала прилике и да упознам. Летос, када је долазила у Србију, Ксенија, власница и аутор СенМи блога, донела ми је један поклон. У питању су била четири мирисна уља реномираних добављача састојака и опреме за израду сапуна Brumble Berry и Natures Garden.
 
За сада сам искористила мирисно уље Tuberose Moss од Brumble Berry-jа. Ево како је испао први сапун у коме сам га испробала:

 


Овај мирис стварно осваја својом једноставношћу. Нема ону класичну цветну ноту што би се помислило из његовог назива, већ је некако лаган а ипак ароматичан. Мене је прво инспирисао да испробам "мантра" шаре тј. mantra swirls као се ова техника шарања уобичајено назива интернационално.
 
Рецептура за сапун је била моја уобичајена, на бази биљних уља, али додала сам и козји јогурт. У овај розе део, који сам обојила минералним пигментом, убацила сам прах азуки пасуља. То је нови састојак који сам недавно испробала. Што се неге коже тиче јако је популаран у Јапану. Осим у сапуну, коме повећа ефикасност чишћења, ја сам га испробала и као додатак маскама за лице. Прах је баш фин, тако да може да одради благ пилинг лица уз  темељно чишћење. 
 

Овај сапун је већ потрошен али надам се да ће слична креација у неко догледно време угледати светлост дана. До тада остају ми фотографије за које се овог пута побринула моја ћерка:


Како је остала довољна количина овог мирисног уља направила сам још једну туру сапуна. Овог пута користила сам узану модлу а желела сам да испробам модификоване лептир шаре тзв. modified butterfly swirls. Интересантно је, да кад се сапун шара на овај начин, сваки комад буде прича за себе. Сваки од сапуна има свој пар који је симетричан и буде као одраз лика у огледалу. Колико сам била успешна можете просудити и сами а ако имате довољно маште видећете и лептире који тек што нису полетели :) Ево како је испао овај сапун кога сам назвала "Sweet Dream":


Могу само да кажем да је било право задовољство радити са овим мирисним уљем без икаквог ризика од згушњавања масе током израде. Ко год се упустио у израду сапуна зна колико фрустрирајућа искуства са мирисним уљима могу да буду, међутим са овим је било право задовољство радити.


Искористила бих овај пост да вам пожелим здравља и успеха у 2015. години, и пуно слатких снова узгред, а до новог поста и срећно сапуњање!



10 коментара:

  1. Drago mi je da ti se ulje dopalo Goco, i znala sam da će se u tvojim rukama pretvoriti u odličan sapun! Još uvek se nisam okušala u leptir-šari, bojim se da sam suviše nestrpljiva, pa mi ne bi baš uspelo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos jednom ti hvala! Ostaju mi da probam FO od NG ali ne zurim sa njima. Cekam da ugrabim vremena I da porazmislim sta bih napravila sa njima. Sva ta FO iz USA su stravrno zahvalna za rad. Sto se leptir sare tice I meni ostaje dalje da vezbam :)

      Избриши
  2. I love your interest in discovering new color ingredients in kitchen, Gordana! Beautiful natural color, will have to try it too once!

    Wish you Merry Christmas!
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Nat! Actually this rose comes from rose mineral pigment and I added grinded azuki bean. Whish you Marry Christmas and all the best in 2015!

      Избриши
  3. Odlična ideja za azuki. Ovde je preskup, a prvi put ga vidim u prahu. Mirisna ulja iz inostranstva su znatno lakša za rad, a kad su namenjena i za preparativu, onda je to pravo uživanje. Samo što i ja verujem da su ona iz US najbolja, beta što se tiče cena i izbora.
    Želim ti još veća dostignuća u novoj godini,kako ličnih,tako i profesionalnih, a poznavajući tvoju energiju i postojanost, znam i da će ih biti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno hvala Maja, bice ovo prilicno izazovna godina! Da, potpuno si u pravu, US FO su stvarno vrhunska I dozvoljavaju da se potpuno prepustis izradi sapuna bez komplikacija. Da ne spominjem koiko intenzivno sapuni kasnije mirisu... Na zalost, takav kavalitet mirisnih ulja na nasim prostorima nisam upsela do sada da pronadjem.

      Избриши
  4. Divni su vam sapuni, posebno mi je prvi lep, prvo zbog nijansi, a onda i sastojci...

    ОдговориИзбриши
  5. Happy New Year Gordana! Your soaps look fabulous and I love the colours. What a brilliant idea to use azuki bean powder. I love what you do with different ingredients.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Happy New Year Monica! Yes, it always interesting to try and play with new ingredients. Azuki bean powder is really worth trying!

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...