7. фебруар 2016.

Queen of the Nile

Прошло је већ доста времена од када ме је  Ксенија изненадила поклонивши ми сет мирисних уља Nature's Garden, оних правих, намењених изради сапуна. Много пута сам до тада само чежњиво гледала сајт овог реномираног америчког добављача маштајући да имам неки од њихових култних мириса.

Мислила сам да ће сапуни, инспирисани овим новим мирисним нотама, врло брзо угледати светлост дана, међутим то се није десило... Сигурно примећујете да су ми се постови на блогу последњих месеци прилично проредили. Далеко од тога да не размишљам о изради сапуна али прилично ми је велики изазов у последње време да се ускладим, пронађем довољно слободног времена за себе и направим неку нову туру. До сада сам већ извукла поуку да све што је брзо то је и кусо, тако и да не помишљам о неким турама направњеним на брзину између две обавезе.
 
Мада неочекивано касно, "Queen of the Nile" инспирисан истоименим мирисом, је недавно угледао светлост дана. Сам мирис је егзотичан, на моменте необичан, јер је заправо комбинација заносног мошуса са цветним нотама љиљана. Прилично је лака, освежавајућа мирисна комбинација а мени била инспирација за следећу палету боја:

 


Краљица Нила ми је била директна асоцијација на Клеопатру и самим тим и одлука да се неки млечни додатак нађе у сапуну. Избор је пао на козји јогурт, свеж, густ, пуномасан.
  
Недавно сам добила питање да ли иамам сапун са какаом. Кад мало боље размислим веома ретко сам га користила у изради сапуна. Тек за понеку "pencil line" декорације ради али ту се све обично и завршавало. Да не заборавим пенушаве "Ледене коцке"...  У зимско, хладно време када је настао овај сапун, какао ми се учинио као идеалан додатак. Али опет сам била опрезна и додала га сасвим мало, малте не у траговима. Прошарала, савим лагано... Погледајте како су шаре испале:
 
 
Иначе сапун је израђен на бази моје стандардне мешавине маслиновог, кокосовог, палминог и рицинусовог уља уз додатак какао бутера као вишка масноће.
  

Шта вас инспирише у последње време? Шта вас покреће?

До нових инспирација желим вам леп остатак овог сунчаног викенда и срећно сапуњање!
 

5 коментара:

  1. Drago mi je da si uspela da nađeš vremena za sapunjanje! I meni su se postvi proredili ponajviše zbog seljakanja i činjenice da ni sada nemam stalnomesto oravka, pa mi je u situaciji gde mi je oprema raštrkana u tri grada, prilično teško da se organizujem za sapunjanje, a kamoli pisanje.
    U poslednjih par nedelja mi se polako vraća inspiracija. Počela sam ponovo da crtam dizajn sapuna, pa me to podstakne da ih zapravo i napravim, mada zbog poslova, sve manje vremena imam za hobi, pa sam rešila da definitivno moram da zakazujem dane/sesije za sve što ima veze sa sapunima. Kao što zakazujem i druge poslove, jer pokušaji da uglavim po neki sat tu i tamo, bivali su u poslednjih godinu dana osuđeni na propast od samog starta. XD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad mi nije bilo izazovnije da uskladim poslovni I privatni zivot I nadjem vremena za sebe. U medjuvremenu sam nakupovala jos desetak mirisnih ulja koja cekaju na probu I stoje vec neko vreme sto mi je ranije bilo nezamislivo. Medjutim, tako je sada... Nadam se da ce makar na prolece, kad se dan produzi biti lakse da se pokrenem :)

      Избриши
  2. Wow, Gordana, this top is so-so beautiful! Gives me the idea of taking pics of wet soaps :)
    The soaps looks so creamy and nutrient! You made me curious about the scent, sounds interesting!

    ОдговориИзбриши
  3. It is absolutely beautiful! I love the photos, like Nat said, it looks so creamy, just makes me want to soak in it.

    ОдговориИзбриши
  4. What a gorgeous soap, Gordana! I love the colors and the swirls. The scent sounds amazing!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...